אבי בלום: "ברגע שסמוטריץ' ייסגר – תוך יום כולם יסגרו"

    אייל ראובן No Comments on אבי בלום: "ברגע שסמוטריץ' ייסגר – תוך יום כולם יסגרו"

    הפרשן אבי בלום במהדורת הבוקר: "את האצבע המאשימה צריך להפנות לבן גביר שלקח את כל סמכויות משרד ירושלים. אותו דבר הוא עשה עם דרעי ומשרד הנגב והגליל. בן גביר הוא ה'כייס המנומס'. הוא למד איך גם לקבל הכול וגם לא לריב עם אף אחד. מה שסמוטריץ הביא כאן לאווירה את תחושת האדנותיות"

    צילום: קול חי
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשא ומתן הקואליציוני: הפרשן ועוה"ד אבי בלום, אומר כי תיתכן אפשרות שדווקא ההסכם הבא שייחתם יהיה עם הציונות הדתית. "יכול להיות שיסגרו קודם עם סמוטריץ' ורק אחרי זה עם יהדות התורה וש"ס. נתניהו כבר ראה שזה לא משנה אם ישאירו אותו לבד ויסגרו עם כולם לפניו – הוא נשאר עם הדרישות שלו. יש האצה של המו"מ מול סמוטריץ".

    בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), הוסיף בלום, כי "גם ביהדות התורה שולפים פתאום את חוק טל כשברור לכולם שהוא לא רלוונטי – כשמתברר שפרוש איבד את הסמכויות במשרד ירושלים. את האצבע המאשימה צריך להפנות לבן גביר שלקח את כל סמכויות משרד ירושלים. אותו דבר הוא עשה עם דרעי ומשרד הנגב והגליל. בן גביר הוא ה'כייס המנומס'. הוא למד איך גם לקבל הכול וגם לא לריב עם אף אחד. מה שסמוטריץ הביא כאן לאווירה את תחושת האדנותיות".

    הוא התייחס למו"מ עם יהדות התורה: "הכל תקוע בגלל התפקידים. לא תהיה מחלוקת על הדברים האידיאולוגיים עם יהדות התורה. עם מקלב יש התקדמות, הוא צפוי להיות סגן שר עם סמכויות משמעותיות, אולי במשרד ראה"מ. הסמכויות של פרוש נלקחו".

    "ברגע שסמוטריץ ייסגר תוך יום כולם יסגרו", העריך בלום.

    על היחסים בין נתניהו לדרעי, אמר בלום: "אני שומע דווקא שהיחס בין דרעי לנתניהו בסדר".

    על הבעיות הפנימיות בליכוד: "ביבי יפרק את הבעיות בליכוד עם ג'ובים. ברגע שאתה נותן לאחד משהו אתה מפרק אותו מהחבורה".



    0 תגובות